1 års kalas * 2

7.05 vaknade Ebbe = då vaknade hela familjen, efter att vi duchat och gjort oss ordning åkte vi på beijer för att titta på lite flera tapeter, golv och kök. Kanske har hittat några tapeter som känns bra nu. Strax efter 11 kom vi ut till Axel för att fira att han blir ett år på tisdag, blev tårta, kaffe och lek. Tack för ett mysigt kalas Axel! Stressade vidare för att hinna till Filip till klockan 13 där det belv ännu mer tårta, kakor och lek. Fick även passa på att mysa lite med Eira gumman min, fick väldens mysigaste kramar av henne .. känns trist att jag inte hinner träffa Eira och Sanna mer nu sedan jag började jobba :-( saknar er!! Nästa helg kanske vi skulle ta och hitta på något skoj?! Filip fick en massa paket och myste på med alla sina vänner. Vi 14.30 var jag helt slut i huvudet och vi tackade för oss och gav oss ner på stan för att hälsa på syster en sväng, trödde Ebbe skulle somna men nej nej

image494
Filip, Ebbe och Mikaela när vi var på bänkåsviken i juli

image479
Axel och Ebbe för snart ett år sedan

Ja tyvärr har jag inga nya bilder från idag de ligger kvar på kameran...

Åkte in till Henrik och Jessica påvägen hem för att äta lite smårgåstårta då även Henrik hade kalas idag. När vi kom hem var Ebbe så övertrött så han har nu farit runt i huset och skrattat, gråtit, åkt på näsan och legat på golvet. Nu har han precis somnat och jag kan tro att han sover gått efter att bara vilat i ca 1 timme idag, han som brukar vila minst tre timar per dag.

Tomas är på lagfest och jag tror faktikt att jag ska lyxa till med ett glas röttvin och lite mörkchoklad *mums* + lite veckotidningar.

LÄngat såååå till sommaren känner mig otroligt trött och slut i både huvud och kropp min jobb ångest och stress tar på..

Hoppas ni har en härlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback