Alla hjärtan!

Börjar med att skirva ett stort GRATTIS till Alfred som blir ett år idag *hurra*

Har haft fullt upp hela dagen, flera av mina kollegor hemma med sjuka barn eller ligger själva med feber. Jag har fått jobba inne med de stora barnen idag och oj vad jag skulle vilja göra det istället. De små är mysiga men jag känner att jag får ut mer av min utbildning och mig själv när jag jobbar med de äldre barnen.. ja fast även de är i yngsta laget.

Påvägen hem åkte jag in och shoppade lite alla hjärtansdag mys, choklad, bakelser, ost och kex lite rött vin till det vore gott också men får nog vänta med det tills imorgon man ska ju orka med att jobba imorgon också..

Nu ska jag fylla in en kompetensutvecklingsplan som skulle varit inne för flera dagar sedan till min chef.. *oj*

KRAMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback