LE

TUFF dag på jobbet och det ligger flera orsaker bakom det.. ibland önskar man att man hade ett jobb där man satt helt själv och inte behövde samarbeta eller ha med andra människor att göra. Ja fast frågan är ju hur fort jag skulle bli uttråkad då?? ;-)

I tisdags var jag på en super bar föreläsning som handlade om att man kan välja att ta livet positiv eller negativt och tar man det positivt, ler mera, äter nyttigt och tar en promenad på 30 minuter varje dag lever man flera år längre. ja nu låter det väldigt så där jaja det vet vi väl men man fick verkligen en motivation att börja ta hand om sig bättre. Underbar man som höll i den Nils Simonson tror jag han hette. Så LE och tänk positivt alla mina kära vänner!!

Hade stägning på jobbet så jag hann bara träffa Ebbe i drygt en timme innan han skulle sova sådant gör dagen ännu tuffare, dock somnade han i brevid mig och jag låg ett långt tag och bara luktade på honom.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi står kvar i kö till vårt förstahandsval, så får vi se hur vi gör när vi blir erbjuden plats.

Ang. att vara positiv osv, så sa Jens mamma efter teatern att du verkade så glad och trevlig :-) Och du är ju faktiskt glad och positiv för det mesta, åtminstone utåt, även om det kanske är jobbigt egentligen. Jag tror iallafall att du kommer leva länge! ;-)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback