Rösten försvinner... :-(

Snabb besök av Malva, Carro, Johan och Lena nu på kvällen, de tittade in när de var ute och övningskörde. Ebbe och Malva pussades och Malva undersökte Ebbes leksaker ;-) Mysigt att få besök och ännu mysigare när vi får ordning då vi kan bjuda in på lite fika.

Lägenheten är fortfarande till salu känns just nu som vi föralltid kommer att ha kvar den.. fick ett bud av en kompis till Tomas idag men det ganska många 10 000:- under vad vi tänkt oss ;-) Flera visingar nu i veckan och som det ser ut är det två killar som är intresserade men ingen har lagt något bud.. bläblä ...

I huste har vi nu lagt golv inne i tv-rummet blev fäldigt fint, skulle gärna ha de golvet i hela huset men det får vi ta den dagen vi har lite mera pengar .. så där om 10 år kanske.. Målat taken nere i vårat sovrum och hallen men det lev dåligt pga dålig färg, Tomas var och köpte ny färg så innan helgen ska vi se till att målat taken för att kunna tapetsera och jag hoppas vi hinner det. ja bilder skulle jag gärna visa om jag hade hittat laddaren till kameran..

I övrigt är jag påväg att bli förkyld 1:a tecken är att min röst är påväg att försvinna.. Ebbe sover, Tomas är påväg att åka på träning och ja ska strax hänga lite tvätt för att sedan krypa ner i sängen och läsa vidare på Harry Potter.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas du slipper bil förkyld! Kram

2008-02-27 @ 07:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback