5.20

Det är inte klokt vad tidigt det är att kliva upp 5.20 men det konstiga är att jag inte är super trött.. är kanske för att jag just somnat och inte hunnit bli trött?? ;-) Har två 5.20 kliva-upp-morgonar på rad men belöningen för man är uppe så tidigt är ju att man även får gå hem tidigt vilket är otroligt skönt!

Fixat med omöblering på jobbet idag är inte helt lätt att av typ inget göra ett rum spännande för 1-2 åringar, men nu är vi på god väg.

Just nu:
- Ebbe ligger (står eller sitter) i sin säng och ska sova, men vad jag kan höra leker han..
- Tomas kör grejer bort till huset så vi kan flytta in och sova våran första natt i vårat nya hem på fredag. Ja vi har ju sovit där en natt men nu blir det liksom på riktigt att vi flyttar .. fast utan säng, soffa, tv och matbord... behövs ju lite grejer kvar till visingen.
- Jag ska städa upp lite och sedan lägga mig i soffan.

Just ja efter att vi lämnat lägenheten till mäklare har nu på två dagar fyra stycken ringt och varit intresserade av lägenheten.. ja så kan det gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback