Brända händer *aj*

Nu är lägenheten ute på hemnet och mäklaren ska ha visning här på måndag, vore ju helt underbart om den blev såld FORT nu och genast!!!

Igår målade vi trappan en första gång och nu är Tomas och Rolf och målar en andra gång, blir nog bra när allt är klart, efter första målningen är dte ju svårt att se.. Lyckades även igår bränna mina händer ja eller Tomas.. när vi skulle tvätta av oss färgen tog han fel flaska och jag fick målartvätt på mina händer som nu är helt röda och gör ont :-( *aj* Så idag blev jag hemma med Ebbe och de fick jobba, igår hade Rolf och sedan Jessica och Henrik barnvaktningspassen. Är tur det finns underbara människor som ställer upp!!!!

Ska nu ta ett städryck för att få sätta mig framför teven en stund innan det är dax att sova.

Imorgon ska jag ta ork och lägga in lite bilder så ska ni få se hur det tar sig borta i huset och även från morgondagens ett-års kalas hos Eira!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback