Dax att jobba!

om 1 timme och 10 minuter börjar jag min första dag på mitt nya jobb.. lite nervöst är det allt :-) mest nervös är jag nog för att åka buss ;-) Haft/har mysmorgon med Ebbe sedan 6.30, skönt att ha tid på morgonen med honom en sådan här dag då jag slutar sent, imorgon sluatr jag kring 13 då blir det nog mindre mys på morgonen och mer när jag kommer hem. Skönt att ha lite olika tider, skulle ju aldrig orka börja kring 6 varje dag men en gång i veckan är skönt då man få sluta tidigt.

Men oj vad mörkt det är ute klockan är snart 8 och det är helt svart.. har inte tänkt på det kanske för vi bruka sova en stund vid den här tiden..

Ha en bra dag där du är och med det du gör!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till första dagen på nya jobbet! Kram

2008-01-07 @ 08:23:53
Postat av: Matilda

Lycka till!!!

2008-01-07 @ 10:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback