Det viktigaste!!

Det är så lätt att jobbet tar över.. att man tänker mer på vad som händer och ska hända på jobbet än vad som händer hemma. Innan Ebbe kom hade jag super svårt att lämna jobbet utanför hemmet, låg i sängen och tänkte in på småtimmarna vad jag skulle gör med olika barn. Nu sedan jag börjat jobba efter Ebbe kom till världen är det inte det minsta problem att lämna jobbet utanför hemmet. Visst kommer små tankar på olika saker ibland men inte alls i samma utsträckningn som innan. Kändes lite tungt på jobbet idag men nu har jag bearbetat det och nu känns det bättre, tunga dagar får man tänka på de underbaraste här i livet EBBE & T!!!  Ni är mitt ALLT!!! NI ger min styrka att orka med när det går tungt och känns trist.

På onsdag kommer en mäklare till oss för att titta på lägenheten och ta lite foton för att sedan sätta ut den till försäljning, nu hoppas jag verkligen detta går vägen. TUSEN tack ELIN!!! :-)

Jag har tänk att sätta lösenord på denna blogg, ni får gärna maila för att få lösenordet att komma in och läsa. Känner att jag inte vill att alla i hela världen ska komma åt bilder och information om min familj.
[email protected] MAILA så får du lösenordet!


Kommentarer
Postat av: Nina

Bra val med Mäklarhuset tycker jag! ;)

2008-01-23 @ 23:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback