Nej! jag är förkyld..

fy vad jobbigt jag känner hur en förkyldning kryper på mig :-(  FÅR INTE blir sjuk.. har inte tid med det behöver ju vara på mitt jobb och komma igång med det ordentligt.

Ebbe och jag har varit en sväng på stan och tog en fika med Freja & co. Skulle köpa nya tröjor/body åt Ebbe men hittade inga bra.. eller jag orkade inte leta för jag var för trött. T har fixat borta i huset på em/kvällen, om vi bara kan besluta oss för vilka tapeter vi ska ha är det snart dax att sätta upp dem. Har funderingar på skjutdörrar i hallen.. måste ta en titta på vad som finns.  

Kommentarer
Postat av: Sanna & Eira

Hej... Hur har det gått med nya jobbet? Det verkar ok än så länge. Vi vill gärna träffas, helgen passar bra. KRAM KRAM

2008-01-09 @ 09:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback