Nytt jobb???

Utan att ens ha sökt nytt jobb hamnade jag igår på en intervju på en förskola där de sökte en på 75%, förkskolan  ett föräldrarkooperativ alltså ej kommunal vilket båda kan vara positivt och negativt. Verkar var en super bra förskola och jag blev helt klart nyfiken på hur de jobba och tänker. Blir jag erbjuden tjänsten vet jag inte hur jag ska göra...  är som sagt bara 75% i grunden och jag har ju just kommit in mig där jag är nu men det är endast ett vikariat som tar slut i juni. Ja vi får se ska inte fundera något mer kring det nu, på onsdag får jag veta vem så fick tjänsten.

Här i morgonpiggastugan klev vi upp 7 såååå trött men min kära prins var såååå pigg ;-)

Idag ska vi:
- Packa ner ännu mer grejer för nu börjar vi närma oss att flytta (fast vi inte sålt lägenheten)
- Stan och köpa en present till Freja
- 1 års kalas hos Freja
- Köra grejer till huset
- Fixa lite borta i huset
- Sova en liten eftermiddagsvila kanske ;-)

Igår kväll var vi bjuden av Petter på konsert med Spectra gospel
http://www.spectragospel.com/ fin musik och trevligt sällskap. Efteråt åkte vi hem till Petter och åt semlor sååå gott, Tack Petter!

Dagens inköp: Anna och Iddes nya skiva Hjärtat fullt (fick fem plus i ST idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback