Två veckor sedan är det jobb igen..

ja jag har varit hemma i 6 veckor redan, veckorna har gått super fort. Försöker tänka på nu och här och inte nervositet och lite stress att börja ett nytt jobb om två veckor .. ja men det går ju inte så bra ;-) Jag längtar faktiskt att börja jobba samtidigt som jag känner en liten ångest inför detta med förskolan.. men jag vet ju att det kommer gå bra för Ebbe och att han kommer att trivas. Mitt egna nya jobb känns spännande och jag tror det kommer bli toppen.

Två veckor har vi alltså kvar av ledighet tillsammans jag och mina två killar :-) Dessa veckor ska vi fixa hemma, åka till Gävle/Furuvik och fira min födelsedag. Hoppas att hallonen i våran trädgård hunnit mogna till min födelsedag .. mums med hallontårta.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Får vi komma och hälsa på er nån dag, en liten snabbis? Vi kan höra av oss om vi ändå är i stan och kolla om det passar. Kram!

2008-07-21 @ 19:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback