Vi VANN!!

hihi vi vann.

Kommentarer
Postat av: Matilda

GRATTIS :) Både jag o Tobbe röstade på er, kuuul!!!

Postat av: Johanna

Va! Är det sant! Det var verkligen roligt att höra! Vilken start på ledigheten :-)

2008-06-09 @ 22:20:15
Postat av: Johanna

Äh, jag skrev just en kommentar som inte kom med...



Men är det sant! Det är ju helt fantastiskt! Det var kul! Vilken bra start på din ledighet :-)

2008-06-09 @ 22:22:01
Postat av: Maria

Hej tjejen!!

Grattis!! Kul att ni vann!! Jag röstade såklart på er, för både mig o Jörgen ;-)

Alltid välkommet med ett sånt bidrag!!

Hoppas allt är bra med dig och att du får en underbar sommar!!

Vi lär väl springa på varandra på stan framöver :-)

Själv jobbar jag 23 dagar till, sen kan jag bara vara hemma o njuta ler

Kram på dig

2008-06-10 @ 00:29:29
URL: http://misan80.blogg.se/
Postat av: Caroline

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!! Det var ni verkligen värd efter allt krångel med lägenheten!! Jätteglad för eran skull!! Vi ses imorgon på skolgården ;) Pusspuss

2008-06-10 @ 18:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback