El

Om en vecka åker vi till fjällen *längtar* ska bli otroligt skönt att åka iväg och bara ha det mysigt med min underbara familj, tyvärr ska inte A-M följa med :-( hon som fyller år på påskafton vilket hon aldrigt gjort innan.

image477
Påsken 2007

Annars jobbar jag på och vi fortsätter renovera i snigelfart men det blir nog bra tillslut.

Idag är Ebbe lite hängig och somnade tidigt efter att även ha sovit TRE gånger under dagen vilket han slutade med för ett 1/2 år sedan. Hoppas han är piggare redan imorgon är jobbigt när ens skatt är sjuk.


Tomas och L-Å fixar med elen här så vi kan sätta in våran värmepump nästa vecka, kommer bli toppen skönt att få varmt i hela huset, nu snålar vi lite på värmen nere för vi är ju inte där något utom när vi tvättar eller river tapeter i sovrummen.

Kommentarer
Postat av: a-m

ja det skulle vara mysigt att följa med.. men det får bli nästa gång. om jag är ledig då.. Ni får lämna ALLA
paketen hemma! så får jag dom när ni kommer hem, då blir det ju som två födelsedagar :D puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback