Feberfri

Efter tre tuffa nätter med typ ingen sömn för någon i familjen var denna natt helt okej och nu på morgonen har Ebbe lekt, busat och sprungit runt vilket är våran "vanliga" Ebbe. MItt i förkyldning, feber och illamående är det även två kindtänder pågång som kliar/gör ont, att sova och vara glad då är ju inte lätt för en liten (snart) 15 månaders kille. Är lite tufft när han äntligen börjat äta och gå upp i vikt tappar han allt igen för vi har knappt fått i honom vatten :-( Nu är det gröt på g och jag hoppas han är sugen att äta idag.

Vi var uppe på sjukhuset igår för att titta att det inte var något med öronen men läkaren sa att det låg på gränsen till om man ska ge pencellin eller inte då han tycket det såg mest ut som en vanlig förkyldning men blev det värre skulle vi komma in igen.

Jag var hos A-M på inflyttningsfest igår, var trevligt med popcorn, godis och musik av olika slag..... Jag hoppas du kom hem Elin och att du hade allt med dig *hihihi* Nina nästa gång är vi med ut också!!

Idag -
* Promis ute i solen
* Städa
* Fika goda kakor jag bakade igår ;-)
* Åka på en auktion??

Ha en härlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Anna-Mia

jaa näsa gång måste alla förlja med ut! :)

Postat av: Caroline

Heej mimmi-propp!!
Hoppas ni har det bra i huset och att det går framåt försäljningen av lägenheten? Ebbe snickrar o lägger golv på dagarna när du jobbar förstår jag?! Såg ju talangen när vi var o hälsade på :)Gå gärna in o titta på Malvas sida om du får nån minut över, finns nämligen en länk där till en sida med Malva o några av hennes syskon -söta! Ni åker till Enafors i påsk hörde jag via Anna-mia, mysigt! Sköt om er! puss puss

2008-03-16 @ 17:13:16
URL: http://sidebysidesmalva.blogg.se
Postat av: Johanna

Ja, nu är Axel frisk, det gick över fort, men vi vet fortfarande inte vad det var. Stackars Ebbe! Det är inte lätt med både förkylning och tänder samtidigt!

2008-03-16 @ 21:22:59
Postat av: Elin

Hej! Låter som vi haft liknande nätter. Här har det varit andra sömnlösa natten inatt och sedan morgon kl 5. Alfred är jätte förkyld och har feber + kindtänder på G. Inte lätt att vara liten. Hoppas ni kryar på er så ses vi säkert snart.
Kramar

2008-03-17 @ 10:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback