Ny frisyr

Nu har jag äntligen fått mitt hår fixat, var 1/2 år sedan sist jag vara och klippte mig sist. Blev samma färg som innan men mycket kortare än vad jag haft på länge, känns faktiskt ganska bra att vara korthårig igen ;-) Dock har jag massor med färg i hårbotten som sitter HÅRT hoppas det försvinner när jg tvättar håret imorgon.

Kyrkis avslutning med hamburgare, frågeslinga, sång och gissa antal kulor i ett glas som jag & Ebbe vann :-) Har massor med fina kort som jag ska ta och ladda in imorgon så ni får se hur mysigt vi haft det ikväll.

Ebbe skriker... dax att sova

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tänkte bara säga grattis på namnsdagen, är Carolina idag ;)

2008-05-20 @ 22:38:25
Postat av: Matilda

Lägg in ett kort på den nya frisyren :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback