Advent?

Våran bärbara dator har gått sönder *snyft* satt vid den igår och helstplötsligt blev det svart och sedan har det inte gått att starta den igen... Är tur alla bilder och andra viktiga saker finns på denna dator, inget av något större värde har alltså försvunnit. Det som är nu är ju att jag måste sitta här nere och frysa istället för att sitta i soffan under filten när jag ska kolla runt på facebook, familjeliv, några bloggar, gmail osv

Anna-Mia och jag har varit på birsta och shoppat, skulle köpa ny bh och kom hem med en ny bh, en mys-klänning, ett par byxor till Ebbe, adventsstjärna, hjärta att hänga i fönstret i köket, två mattor, ljus och en duk som Ebbe målat på till sin mormors 50 års dag... hmm hoppas fortfarande att mamma/mormor inte läser här ;-)

När vi kom hem satt jag genast upp stjärnan i fönstret och det blev sååå fint och mysigt, nu har jag julkänslor!! :-)



Den första av dem är det, den är 95 cm alltså ganska stor var lite rädd att den skulle kännas för stor men den sitter sååå fint där uppe :-)



Ebbes byxor(fast han har fått svarta)
och
Min klänning

www.granit.com

Kommentarer
Postat av: annamia

finfint alltså :) nu ska jag leta fram min julstjärna och kanske gardiner? eller är det för tidigt för de?! jaja, ska iallafall leta fram de.. bland 1000000000 miljoner låder i förådet...hm.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback