Magsjuka

Efter att jag gjort min arbetsdag klar åkte jag och hämtade Ebbe, vi (Ebbe och jag) pratade i bilen påväg att hämta Tomas om vad vi skulle hitta på då vi slutade tidigt. Våran plan var att ta en tur på stan, äta något gott och hälsa på mormor och morfar. När vi svänger ner mot Ts jobb säger Ebbe KRÄKS  jag förstod inte rikitgt vad han menade .. ja innan jag hade stannat bilen och gått runt till honom.... Raka vägen hem och ner i badet, sedan blev det mys framför Bamse.

Idag mår han bättre och har både ätit och lekt en massor. Känner mig själv inte helt pigg :-( men är uppe på benen och har städat och fixat hela fm. T är och inventerar på pappas jobb, Ebbe sover och jag försöker tanka över bilder till datorn just nu. När Ebbe vaknar ska vi måla, jag har tagit fram papper och målafärger.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Han försökte ju förvarna iallafall ;-) Tur att det verkar gå över fort, och hoppas att ni klarar er!



Det ska bli roligt att ses till veckan, det blir alldeles för sällan... Saknar ibland våra besök på te-buffen också ;-) Men det var ett annat liv!

Postat av: Ida-Marie

ååå te-buffe, vad längesedan det känns som det "livet" var.

2008-11-22 @ 19:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback