Utslängda från navet

Jag blev igår bjuden på middag av Mikaela, vi hade en super mysig och trevlig kväll med förrätt, varmrätt och efterrätt samt vin. När klockan närmade sig 22 beslutade vi oss för att gå vidare och ta en drink på något annat ställe... hmm och vad händer??! Ja det är ju liksom som så att det var LÄNGESEDAN jag var ute sist och ingen av visste vart vi skulle gå.. hmm känner mig GAMMAL.. ja men vi gick på Bishop och pratde lite till, tills en person jag inte vill träffa kom in hmm kände mig genast som fjorton och smög ut ;-) vi missade bussen och gick in på navet.. ja fjorton igen ... men vad händer klockan 23 blir vi utslängda för de stänger.. hihi en trevlig kväll!

Dagen idag har vi handlat, Mikaela, Ebbe och jag har bakat pepparkakor och mest bara myst. Viktigt att skriva är ju att vi slog sovrekord i morse 8.30 .. fats jag var säker att den var MAX 6 ;-)

Puss puss nu ska jag sova lite i soffan innan jag ska krypa ner i sängen och sova

Kommentarer
Postat av: annamia

hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback