FYRA dagar ledigt

hihi imorgon är det fredag :-) eller det är ju onsdag men jag jobbar sista dagen för veckan och är sedan ledig FYRA dagar i rad sååååå skönt!!! På torsdag ska vi fixa här hemma och åka ut på birsta för att shoppa lite till arbetsrummet och lekrummet.

Att göra på torsdag:
- Städa och ställa iordning i arbetsrummet
- Möblera lekrummet
- Städa hallen och försöka få ner en kabel i golvet... hmm
- Städa toaletterna

ja vi kommer ju ALDRIG att hinna allt, har vi tur kommer KANSKE lekrummet bli klart... ja eller iaf toaletterna städade *suck*
om jag skulle ta mig i kragen och städa toaletterna nu skulle vi ju hinna med annat på torsdag... men jag tror inte jag orkar....

Fredag ska vi göra något skoj alla tre tillsammans, hoppas på fint väder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback