TRÖTT MAMMA

Ebbe mår bättre men är ännu lite trött i kroppen.. får se imorgon om det blir dagis eller inte, kanske bättre att stana hemma en extra dag så han inte åker på feber och snuva igen. Är väl antagligen bara att vänja sig sid alla dessa vab-dagar, är tufft bara när Ebbe är vaken hela nätterna och bara skriker efter mig när jag ska upp tidigt för att öppna på jobbet TRÖTT MAMMA! I natt sov jag 5 timmar ... upp starx innan 6, möte hela fm och sedan änglar änglar och ännu fler änglar ;-)


Kommentarer
Postat av: annamia

blev det bra med låderna och allt du handlade? :)

Postat av: Mimmi

sk*t de var för stora :-( måste beställa från marbodal... hmmm

2008-10-03 @ 21:07:53
Postat av: annamia

hm, skulle köpt dom där för fem kr som jag sa ändå :)

men hur kunde dom vara för stora? det var väl 80 som ni hade?

2008-10-04 @ 12:10:37
Postat av: Mimmi

hmm men de kunde tydligen vara för stora :-( 4 st för 5:- skulle nog passa bättre kan man tro

2008-10-04 @ 18:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback