Feber

Efter en lång vecka med MYCKET att göra varje dag och kväll, avsutade vi veckan med att jag även fick jobba lördag och Ebbe fick feber :-( När Ebbe har feber slutar han äta och ska ligga nära nära nära mig hela natten helst uppe på mig så sömnen har det varit ganska dåligt med denna helg. Nu verkar febern vara borta och vi funderar på att hälsa på A-M och Robin (som fyllde år i fredags)

Vi har nu inget kök ... lite lätt jobbigt JA!! men nu i veckan får vi vårat nya monterat. Måndag kommer Uffe och drar vattnet och sedan hoppas jag att Fredrik börjar på tisdag, på tisdag kommer även vitvarorna.

NU ska vi duscha sedan ringa A-M.

ha en härlig söndag! Sugen på äpplen? kom och hälsa på oss så kan duni få plocka hur mycket ni vill!!

Kommentarer
Postat av: Sanna & Eira

Vad tråkigt med feber, hoppas det går snabbt över. Vi kommer gärna och plockar äpplen :) säg bara till när det passar. KRAM KRAM

2008-09-14 @ 18:14:30
Postat av: systra

ja :) jag vill känna mer! men har inte kännt så tydligt sen igen.. men snart kommer det nog tydligare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback