Sömnproblem..

*suck* Ebbe har otroligt svårt att somna på kvällarna han är super trött men ligger och vänder och vrider sig i mellan 15 min till 1 1/2 timme varje kväll... En del kvällar skriker han sig blå och andra ligger han å pratar, sjunger. Det tar otroligt mycket energi och kraft av oss att varje kväll kämpa med hans sömn. Har varit så här sedan han var liten men nu senate veckorna har det varit extremt han kämpar mot sömnen. Han anser att det endast är jag som får lägga honom annars blir han helt galen.. vilket han får bli för om vi ska få någon egen tid på kvällen tar vi varannan kväll.

Vad jag skulle behöva nu är förutom ett kök.. är en mysig helg på hotell och lugna middagar med min älskling.. vore helt fantastiskt skönt.. men råd till det blir det inte förrän allt i köket är betalt och klart ja och då gäller det ju om det finns några pengar kvar ;-)


Kommentarer
Postat av: Jessica K

Är så nyfiken på hur det ser ut hos er nu måste få komma å hälsa på er snart!!!:-)

Postat av: CarroBarro

Hej Mimmi! Det går framåt med köket hoppas jag, kommer bli sååå himla snyggt när allt är klart!!

Var förbi eran stuga vid gudmunsbyn igår, kika in på Malvas sida & titta vilka härliga Höstbilder!

(Malva tog sig ett dopp men matte tyckte det var liite för kallt & stod över..) ;)

2008-09-23 @ 08:45:18
URL: http://sidebysidesmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback