Varför går tiden så fort?

Haft en mysig och skön helg i fjällen... tyvärr gick helgen fort skulle haft någon dag till där uppe. Vädret var okej men kunde varit mycket bättre, lite regn, lite snö (i natt), lite sol och ganska mycket blåst. Men vad gör det nrä man har sin underbara familj nära! Var ju två som saknades där upp syster och mini i magen ;-) men nästa gång vi åker upp, antagligen till påsk är nog de med också.. hmm fast då kanske vi inte kan vara där samtidigt blir lite mycket folk i stugan... typiskt...

Har nu betalat räkningar och sett hur "rik" NOT vi är denna månad efter att ha betalat ett kök. tur det blir bra.. hoppas jag..

Läst en bok nu när vi var i fjällen som heter Linas kvällsbok 1 & 2 jag åker genast tillbaka i tiden och saknar lite den tid då man var 14, 15, 16 år åkte moppe, hängde med polarna vid "villan" tjejsnack, killar. Får lite ålders-kris tror jag, lyssnade även på en balnd-skiva från 2004 och satt i bilen och tänkte vad mycket som hänt sedan 2004... sh-t undra hur livet ser ut om 4 år till....




Kommentarer
Postat av: a-m

ja visst är den bra! den läste jag när vi var på rhodos :). Ska läsa en annan bok av henne nu som jag lånat av carro. Den kan du få låna sedan om du vill. eller jag har två till som hon har skrivit. :) Hoppas vi kan komma till enafors på påsken. Nån får väl bo på dass då. hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback