solen borta ... bakom molnen

Vid frukost idag tittar Ebbe på mig och säger -oj mamma, solen borta ... han tittar ut genom fönstrena på båda sidorna och säger sedan -bakom molnen mamma  När jag sedan lämnade in Ebbe på dagis berättade jag det och då sa en av hans fröknar att de brukar prata om solen och molnen när de sitter och äter mellis. Ebbe sjunger och pratar mycket om vad de gör på dagis, är underbart då detta känns som ett säkert kvitto på att han trivs bra där.

Jag är hemme idag också, men känner mig betydligt piggare idag. Igår vid lunch tid kändes det som jag aldrig skulle bli frisk igen men nu verkar det som det vänder och nu tänker jag var pigg och frisk hela året!! :-) ja det vore bra om Ebbe också var frisk och pigg resten av året.

Ska bädda ner mig i soffan och titta på ett avsnitt nip/tuck.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Frisk hela året låter bra! Kan vi också få vara det? :-)

Postat av: Mimmpan

Ja klart ni får!! men ska vi ta ett beslut på att vi ska vara det då?? ;-)

2009-04-01 @ 14:27:39
Postat av: Johanna

Ja, det är lika bra! Skönt, inga fler vab eller sjukdagar ;-)

2009-04-01 @ 14:41:12
URL: http://dolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback