Stressig och nervös

Ja så har mitt veckoslut sett ut... Jag var så stressad i fredags att jag knappt kunde åka från jobbet, klockan var över 18 när jag tillslut tog mig i kragen och åkte hem... sedan gjorde jag mitt bästa för att ha en bra lördag gick sisådär, dock en trevlig kväll med A-M, Max och Ebbe. Kom i säng vid 00 efter att ha skrivit klart på texten jag läste på gudstjänsten idag (återkommer till det), färgat håret på mig själv och tittat på en film somnade jag tillslut.

Upp ur sängen vid 7 STRESSAD och väldigt NERVÖS inför den delen i gudstjänsten då jag skulle prata. Stress stress till klockan var 11.00 och Gudstjänsten började. och tack gode gud det gick bra :-) Ja barnen var underbara och hela gudstjänsten blev väldigt fin.

Nu är vi trött här i huset.. ja alltså jag och Tomas.. Ebbe går runt och säger att jag är ledsen och gjort illa fingret.. hmm tror inte jag gjort det ;-)

Snart blir det grillning och kanske lite vin?! hos Elin, Magnus och Alfred. Blir en perfekt avslut på denna vecka, bra laddning inför veckan som kommer.

Kommentarer
Postat av: JennyPenny

Hej å hå! Det gick ju kanonbra! Bra dag fylld med en massa. Nu väntar bara nya tag och nya äventyr veckan som kommer. Yeah haaa! :) stor kram

2009-04-05 @ 16:21:51
Postat av: Johanna

Skönt att det gick bra! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback