våran semester

Jag har haft en toppen skön semester och har ju faktiskt några dagar kvar också som jag hoppas vill komma med sol och värme. 6 veckor har gått fort men vi har hunnit med mycket och haft många bra dagar fast inte vädret varit det bästa alla veckorna. Att börja jobba igen på måndag känns faktiskt helt okej, ska bli skoj att få träffa alla mina kära arbetskamrater och alla barn igen. Känns som det bli en toppen höst!

Hmm vad har vi då egentligen gjort på semestern...

1:a veckan Bad, sol, värme, lek med Eira & Sanna, gatufesten
2:a Lönnånger, Järvzoo, Moläta, Hudik, Gröna systrar
3:e Fixat med huset
4:e Lönnånger, Furuvik
5:e Enafors
6:e Mys, städ, lek med Alfred, Elin och Magnus, Sanna och Eira, Tårtkalas, kräftskiva

ja och massor med annat som jag inte hittar i minnet nu ;-)

Kommentarer
Postat av: Grannen

Hallå ballå! Checka det här ;-)

http://www.finjabetong.se/App_Resource/Page/file/tips_ideer/betongfat.pdf

2009-08-09 @ 16:16:29
Postat av: Jenny Ö

Du glömde ju Trönö/Söderhamn!! :)

2009-08-09 @ 23:00:41
Postat av: Mimmpan

men hallå hur dåligt minne har jag????

2009-08-10 @ 17:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback