Feber och hosta

Här har vi sjukstuga :-( Ebbe har feber, snuva och har idag börjat blivit riktigt dålig i magen :-(
Jag har feber, hosta i massor och ont i halsen, Tomas har varit sjuk i två veckor och börjar äntligen bli friskare.. Hoppas nu bara att det inte sitter i två veckor för mig och Ebbe.

Är skönt att jag och ebbe är lika sjuka för han har inte emot att ligga i sängen läsa böcker, titta på film och sova. Är ungefär vad vi orkar med båda två idag. Just nu leker han med sin mobil och går runt och pratar med mormor och morfar - Bosse, Ebbes boppa!! min mommo min boppa. Ebbe leka boppa Ebben mamman suka. :-)hej fater, hej moter, hej torpan oj hunden pringer FORT ;-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Stackars er! Hoppas det går över fort och att ni kan komma på kalas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback