Friskus

ja nu har vi varit på friskus (friskis och svettis) tillsammans med Eira och Sanna. Eira och Ebbe dansade med varandr och var super duktiga på att jympa båda två!! :-) När vi kom hem somnade Ebbe nästan när vi åt lunch, tufft att jympa.

Vi sk åka och en sväng när Ebbe vaknar och hälsa på MAX, Anna-Mia och Robin. Tomas är lite förkyld så han vågar inte åka med... plus att han TOKstädar inför sin Herrmiddag ikväll. Jag och Ebbeär nämligen utkörda ikväll... hmm ... jaja men då åker vi till mormor och morfar. Antagligen sover vi kvar där även.

Nu ska jag packa lite och sedan plocka upp i Ebbes rum.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har utmanat dig se på min blogg :-)

Så fort det går att boka ladies night måste vi göra det! :-)

Postat av: Johanna

Vad roligt med jympa! Det var jättelänge sedan vi var på badet också.

2009-02-09 @ 07:10:24
URL: http://dolk.blogg.se/
Postat av: Mimmpan

Ja det var mycket längesedan vi var på badet också.. Men häng med på jympa på lördag vetja, tror Axel skulle gilla det!

2009-02-09 @ 12:48:53
Postat av: Johanna igen

Ja, vi kanske ska göra det!?

2009-02-09 @ 13:42:10
URL: http://dolk.blogg.se/
Postat av: Johanna igen...

Vad har Ebbe på fötterna på jympan?

2009-02-09 @ 14:01:14
Postat av: Mimmpan

Ebbe har mockasiner på sig och det har funkat bra

2009-02-09 @ 18:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback