Influensan?

Hur vet jag om jag har influensa?

Om du får mycket plötsliga symptom som:

  • Huvudvärk.
  • Svår torrhosta.
  • Feber omkring 38-40 grader.
  • Ömmande muskler och leder samt bröstsmärtor.
  • Dålig aptit.
  • Trötthet och svaghet.
  • Rinnande näsa och ont i halsen.
  • Frossa och frysningar.
  • Orolig mage, antingen kräkningar eller diarré.

Jag är helt slut, tyckte jag mådde dåligt i söndags och igår men nu mår jag SKIT febern bara stiger hosatn gör att det känns som revbenen ska å sönder och som att jag ska tappan andan :-( Kroppen värker och näsan rinner, halsen värker.. Alla symptom som jag hittade på netdoktor.se stämmer på mig.. Hoppas nu bara att det går över fort .. hmm redan inne på tredje dagen ... Japp tycka synd om sig själv stund är det här ;-) 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch! Det låter som mamma hade för ett par veckor sedan. Hon var nog hemma en vecka. Jobbigt! Krya på er! Kram

Postat av: a-m

ja jag hoppas att ni blir frisk snart så ni kan komma och hälsa på oss. Max saknar sin moster :). Eller så vi kan komma och hälsa på er! krya på er.

2009-02-18 @ 11:24:01
URL: http://annamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback