Lite nere..

urk jag har kännt mig lite nere på em idag... :-( är nog mest trötthet, förkyldning och stressen över att aldrig hinna det jag vill hinna.. Gjorde dock ett bra försök när vi kom hem att muntra upp oss (mig och Ebbe) Vi drog ner på affären och handlade grejer för att kunna göra bullar MUMS ;-) Ebbe var mycket duktig och hjälpte mig från början till slut.. men han tyckte inte det var roligt när de skulle jäsa.. tog lite för lång tid. Men LYCKA när de ÄNTLIGEN var klara :-)




Mellan bullbakningen åt vi middag, ostbollar och lite godis ;-) Vi har helt klart haft en myspysig kväll jag och min prins.. ja vi har saknat T men han har det nog trevligt med sin jobbpolare kan man tro.

NU - DANS Heja heja Magnus, Morgan och Laila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback