SOL!!!

Vi har ängnat fm åt att jympa tillsammans med Axel, Johanna och massor med andra barn (och föräldrar) på friskis. Ebbe längtade efter att få jympa hela morgonen men när jympan började blev han hängig och ville nästan inte göra något.. plus att han blev varmare, varmare och somnade nästan. ja i bilen hem somnade han och nu ligger båda mina killar i sängen och sover.. :-( hoppas det bara var trötthet och inte någon otäck feber.

Men om nu mina båd akillar tänkre ligga i sängen hela dagen så ska jag ta mig ut i solen en sväng, sååå härligt ute idag!! Planen var/är Sidsjön men vi får se om en timme när de vaknat igen.

Ha en härlig dag ute i solen!!

Kommentarer
Postat av: moster annamia

åh jag skulle också vilja åka och gå runt sidsjön.. men kanske jag inte kan gå så långt.. :I

Postat av: Erika

Hej Ida-Marie vilken mysig blogg du har! Har inte varit in här förut. Har ju sett i tidningen att ni vann ett nytt vardagsrum men jag hade fått för mig att ni köpte hus i lillhällom... men ser ju på bilden av huset att det är i Österro. Vilken gata är det ni bor på? Jag är ju i Österro titt som tätt så då får jag ta mig en tur med vagnen och spana in erat hus. Hoppas sonen klarar sig från feber. Hemma hos oss fortsätter sjukstugan... Sebbe och jag har varit dålig nu är Cesar sjuk.



Kramar Erika

2009-02-14 @ 16:00:42
URL: http://frimanjunior.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback