V.9

Japp då var det fixat, vecka 9 ska mattorna (2 st lika) och en duk vara hos oss :-) Nu måste jag bara bli helt frisk så jag orkar ut på stan och leta gardiner också.

Annars är det lite bättre hos oss idag, Ebbe hade feber på fm men nu på kvällen har han varit pigg och nu när farfar kom och hälsade på blev han en MYCKET glad pojke och man kan knappt tro han varit sjuk ;-) farfar har en magisk kraft på honom tror jag. Jag har inte haft feber idag men hostar hostar och hostar, men imorgon tänker jag vara så pigg att vi orkar oss ut och få lite luft (hoppas jag) för nu börjar det bli väldigt instängt efter snart 1 vecka inne i sängen. SOL och FRISK LUFT vill vi ha imorgon.

Ha en mysig kväll! jag lyssnar på ljudbok och myser under en filt. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback