2009

GOTT NYTT ÅR!

Ja nu är det nytt år igen och det kan ju inte annat än bli ett SUPER år hoppas jag :-) Vi har en underbar liten kille som göra våra dagar spännande, roliga och lite galna ;-) Jag ska blir moster SNART jag det kan ju faktiskt bli väldigt snart om den är lika snabb ut som sin mamma, sin moster och sin kusin.. vi får se... Sedan har jag en underbart jobb med underbara arbetkamrater, en underbar älskling som jag enligt 118100 ska gifta mig med ;-) Sen börjar ju funderingen kring bebis komma.. fast jag måste säga att jag har ingen längtan alls.. men 3- 4 år mellan vore ju bra om man nu ska ha flera... ja vi får väl se, på ett år kan MYCKET hända!

Våran nyårskväll var trevlig vi hade många av våra vänner här, vi åt gott och drack lite vin.. öl.. snaps.. cider... men det blev lagomt med tanke på att vi hade fem små skatter som låg och sov (?)






Kommentarer
Postat av: Caroline

Pratade med Anna-mia igår o hon berättade att ni haft en mysig nyårsafton hemma hos er :)

Har en idé gällande det där med giftemål nu när systeryster också gått o förlovat sig :) Ha dubbelbröllop!! (är ju ändå ungefär samma människor som förmodligen är bjudna)..haha..vore nåt det!

Jag hoppas att Anna-mias o Robins Mini väntar några veckor till med att komma ut, ju närmare min födelsedag det blir desto bättre (& desto bättre unge :) Åhh, det ska bli så spännande!



Sköt om dig! pusselipuss

2009-01-02 @ 13:00:37
Postat av: moster a-m

mm, ett ebbesyskon vore inte helt fel. ;) hihi. Jag röstar på det. Eller så väntar du nåt år till så kan vi få samtidigt nästa gång ;) nu ska jag nog sova. P&K

Postat av: moster a-m

mm, ett ebbesyskon vore inte helt fel. ;) hihi. Jag röstar på det. Eller så väntar du nåt år till så kan vi få samtidigt nästa gång ;) nu ska jag nog sova. P&K

2009-01-03 @ 03:35:35
URL: http://annamias.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Kankse ska vänta något år till så kan vi skaffa samtidigt nästa gång ;-)

2009-01-03 @ 10:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback