Pirum parum

Var en snabbis nu på kvällen in på pirum parum och fynade på rean :-) Blev en Nova star munkjacka, en nova star filt och en tröja med en uggla på ryggen med märket ej sikke lej. Fanns massor med fint där, när det fins mera pengar ska jag in och köpa ett par snygga jeans därifrån till Ebbe... dyra men jag har varit förälskad i dem sedan jag såg dem när vi var på liseberg i somras.








Ebbe somnade på 5 minuter... men han var verkligen super trött idag, är rädd han tänker bli sjuk :-( Nu GODIS!!! Längtat flera dagar nu ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina kläder alltså. ugglan var finast. Säg till i tid nästa gång du ska dit så hänger jag med :) p&k natti.

2009-01-19 @ 22:15:32
Postat av: annamia

postat av mig.

Postat av: Johanna

Jag tycker Nova Star har så fina kläder! Har sett en WCT-dress som jag (axel) skulle vilja ha. Men den är för dyr.

2009-01-21 @ 18:18:44
URL: http://dolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback