RUTINER??

Nya sov rutiner!! Ja vi har från idag börjat införa nya sovrutiner innan vi blir GALNA:
- Byta om till pyjamas och byta blöja
- Mysa i soffan
- Välling i soffan
- Borsta tänderna
- Läsa bok nere i sängen
- Säga godnatt
- Somna SJÄLV!

Ja första dagen gick så där.... Efter att ha suttit och väntat på att han skulle somna i ca 1 timme, lyft upp honom i sängen några gånger trodde jag han sov, jag gick upp och efter 5 minuter hör vi små steg upp för trappan... *suck*  Ja nu sitter Tomas där nere och jag hör fortfarande en liten envis prins som pratar där nere.

Ja jag antar att vi kommer att få jobba på detta några veckor innan det funkar helt, men vi ska försöka att inte ge upp.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback