SOV!!!!!

Jag blir GALEN!!!! Efter att legat brevid en nästan sovande Ebbe i ca 40 minuter börjar han kämpa för att inte sova och lägger sig på mig, över mig, försöker krypa in under mig... åååååå måste verkligen ta tag i att han ska somna själv på kvällen för detta tar massor med energi och tid. Nu ligger han ner i sin säng och pratar på som bara den... himlans unge SOV!!!!

I övrigt är detta första dagen på hela min ledighet som jag kännt mig pigg, utvilad och lugn. Typiskt att jag börjar jobba igen imorgon ;-) men det är en lugn start är ledig sedan tisdag & onsdag sedan är det bara två dagar och helg igen. Men jag tror det kommer bli en TOPPEN vår med massor av skoj på jobbet både med barnen och med mina arbetskamrater.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback