Härliga semester

Jag har en underbar semester!! Har mer än halva semestern kvar och har redan hunnit med en massor av de jag ville hinna på semestern. Är härligt att få vara med mina två älsklings killar hela dagarn uatn några måsten.

Första veckan av semestern var det sol och bad som gällde, smat gatufesten. Andra veckan har vi varit i stugan och tagit några dags utflykter till Järvsö där vi var på Järvzoo och på Moläta. Hudik-shopping, Gröna systrar och i helgen var vi till Söderhamn - Trönö - Kyrkbyn där vi hälsade på Karin. Vi hade ett toppen roligt dygn i Kyrkbyn där vi fick bo på kollo ;-) och så som man gör på kolla så sov vi inte på hela natten och hade det skoj ;-)

Nu är det projekt skrapa och måla huset som gäller.. ja spöna om också..

har många fina bilder i kameran som jag ska fixa in.. kanske ska se om jag orkar nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback