Lycka att ha vänner

På dagis

Ebbe tittar sig okring och ropar till alla barn

- min mamma, titta min mamma här .. Calolin (Caroline) mina mamma här nu


Vi går in och hämtar lite grejer och går sedan hemåt, när vi går förbi barnen som leker på gården ropar han

- Hejdå alla kompisar


Han tittar upp mot mig ser stolt och lycklig ut och säger:

- Mina kompisar mamma

Frågade Ebbe vilka som var hans kompisar då sa han Alfred, Isak och Axel .

- Vi spela bando (bandy) gö många mål Ebbe och Alfed

Ja vad är bättre än goda vänner?? :-) Jag ska nu iväg på birsta med en god vän till mig, Tomas och Ebbe är och fira Ts kusin som tar studenten idag.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är lycka! Och att ha så underbara barn!

Postat av: Calolin (Caroline)

Bra att Ebbe tränar på ett så fint namn ;)

Hoppas ni får en härlig helg!!



Puss o kram

2009-06-12 @ 22:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback