Tunnbröd

Jag har bakat tunnbröd, det var super skoj, avslappnande och samtidigt ganska stressigt. jag fick till 7 bröd, några fina några lite finare ;-) ja okej några var ganska konstiga också.. Hoppas att jag får tillfälle att prova och baka snart igen, tror jag kan bli riktigt bra på detta ;-)

Varit mycket denna vecka har varit ute på middag med några av mina kära kollegor på 1891, varit ängel (japp mer än vanligt), haft arbetslagsdag, letat plopp, möblerat om på jobbet.. ja det pågår omöblering hoppas hinna lite längre imorgon.. Kvar av veckan har jag skolavslutning, jobb på beijer, party med brudarna på jobbet, fira student och fika med FL-vänner. Är trött redan nu... borde nog sova snart för att orka resten av veckan.

TIPS!! Ta en titt på min vän Johannas smycken:

http://dolk.blogg.se/silversmycken/


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jobbar du på Beijer fortfarande också!? Körigt... Vi kommer på söndag iallafall. Ska vi ta med något i fikaväg så slipper du göra allt själv? Tack för länkningen! Kram

Postat av: Ida-Marie

Jobbar väldigt sällan på beijer nu, var förre påsk senast men de hade kort om folk imorgon.. tyvärr.. känner egentligen för att vara hemma med familjen imorgon på dagen.. men men är ju snart semester och lite extra pengar är ju alltid bra :-)



Vad skoj att ni kommer på söndag! Ni behöver inte ta med något, dock tror jag inte det blir något hembakat ;-)

Kram

2009-06-12 @ 16:57:45
Postat av: Sanna

Hej, har ni det bra? Vi har haft fullt upp med student och besök från Linköping. På onsdag reser vi till Sthlm och sen vidare till Salzburg på torsdag. Mycket nu... Vi saknar ju er förstås men vi kanske kan ses efter midsommar. KRAM KRAM

2009-06-15 @ 17:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback