Min dag, TISDAG

Haft en lugn och bra dag! Varit på badet med en grupp barn, fika ganska länge ;-) med min underbara arbetskamrat.. läst kyrkomysteriet för någa barn... pratat lite med mina tre arbetspolare, plockat disk och kunde gå 15 minuter tidigare från jobbet, brukar vara 15 minuter för sent i vanliga fall ;-) 

Kom hem fick världens puss och kram.. potatisbullar och sedan iväg och hälsade på Max och hans föräldrar. Ingalill och Matilda var där och hälsade på så vi vill ju passa på at få träffa dem är ju inte så ofta.

Ebbe pratar många ord i följd nu: Ebbe låna pappas långa klubba .. :-) Sen är han bus bus busig och tokar sig hela tiden.. är bara massor med kärlek då jag tittar på honom.

Tänk vilken tur jag haft som fått en underbar son ... en underbar Tomas .. ett fint hus som jag trivs kanon bra i .. ett jobb jag trivs med ... en familj som är nära, fina och bra vänner!


Kommentarer
Postat av: Jennypenny

Åh, va härligt att få läsa detta inlägg. :)

Postat av: Johanna

Vilket uppiggande inlägg, en påminnelse om allt man faktiskt har! Kram!

2009-03-18 @ 14:43:44
URL: http://dolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback