När man inser...

.. att en bebis verkligen är en stor kille som pratar en massor, skojar, busar, trotsar, myser, kramas, kissar på pottan allt oftare och sjunger. Ja då känns det verkligen som livet bara springer fram, är såå svårt att förstå att det hunnit gå 2 1/2 år sedan Ebbe kom till oss och hela tre år sedan vi kämpade för att denna underbara människa skulle kom till oss.

Jaman ler för att livet är underbart och man blir sorgsen när man inser hur fort tiden går och att man "snart" har en tonåring..

Och varför kom jag nu in på detta?? jo vi var på förskolan och tittade på Ebbe och alla hans polare när de sjung fina vår och sommar sånger för alla föräldrar, syskon och släktingar. jag var redo att  han antigen skulle stå helt förstenad och bara titta på allt folk eller att han genast skulle komma springade till mig.. MEN vad händer?! Jo min prins står där framme sjunger och dansar ;-) och då kändes han så stor och duktig att jag inte kunde förstå hur tiden gått såååå fort.



Duktiga barn!!



Här dansar Ebbe och Alfred tango ;-)



En glad och söt Alfred (som sköt mig idag)



Visar mormor hur man gräver

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilka duktiga killar! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback