Julklapp till MIG ;-)

Jag har köpt en julklapp till mig själv för det är jag värd :-) iaf enligt mig själv och Ebbe (efter att ha tvingat Ebbe att säga att jag är värd den) En klocka! så snygg.. hoppas den är lika snygg på mig.


Har även shoppat färg til mitt hår, blir lite mörkare.. funderade på blondare men tar det till våren istället. Fransk manikyr har jag även gjort ett försök till .. blev fint på håll men tyvärr inte när man titta nära FAST å andra sidan vem tittar nära på mina naglar?! ;-)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken fiiin klocka, klart du ska önska dig den av tomten! Du behöver inte oroa dig för att den inte skulle passa, allt klär ju en skönhet ;)

Jag kom av mig med allt läsande när vi var nere i Sthlm och sitter därför nu med slutklämmen på en hemtenta..hoppas på att bli klar nu under fm så man får lite lugn och skön helg innan jag på måndag går ut på praktik.. Hoppas NI får en mysig helg!! Puss o Kram

2009-11-07 @ 08:20:41
Postat av: Sanna

Vad bra du är på att snygga till dig :-) Jag ska ta inspiration från dig... Hoppas ni har det bra. KRAM

2009-11-07 @ 08:52:50
Postat av: Carolina

Helt rätt beslut, tur att Ebbe vet vad som gäller och vad som är snyggt!! =)

Postat av: Johanna

Jättefin klocka!

2009-11-07 @ 21:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback