Önskelista

Jag har för första gången på många år satt mig ner och skrivit en riktig önskelista då jag faktiskt i år kommit på massor av saker jag skulle vilja ha :-)

Några böcker av olika slag:
* Lelias - A Piece of cake
* Stephenie Meyers - Genom dina ögon
* Malena Skotes - Betong som hobby
* Sara Hjelmstedts - Fixar boken
* Hofsten, Kristina - Trotsboken
* Ericsson Wärn, Karina - Skönhetsbibeln

* Mysbyxor
* Sloggi trosor utan sömmar
* Ansiktskräm E-vitamin från Body shop

* Medicinskåp från MIO

* Presentkort Birsta city &/eller På stan

Lite musik:
* My one and only thrill - Gardot Melody
* Och vinnaren är - Veronica Maggio
* Vatten och bröd - Veronica Maggio
* Säg ingenting till mig - Melissa Horn
* Långa nätter - Melissa Horn
* Happyland - Amanda Jenssen

* Resa till Thailand
* Vedeldad kamin

Kommentarer
Postat av: Carolina

Ja vi har ju i alla fall helt klart samma musiksmak... dvs. Skitbra!!! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback