Shoppar vidare ;-)

Vi har shoppat ännu mer idag, jag & Ebbe. Började med att vi missade bussen och fick istället ta bilen = en ARG Ebbe som INTE skulle åka bil. Han somnade när vi var nere i Bergsåker ;-) innan han vaknade igen hann jag shoppa fars-dags present till Tomas och äta lunch med Nina. Var ju tur Ebbe sov när jag köpte present till Tomas annars hade Tomas redan vetat om vad han ska få ;-)

Köpte även en present till min pappa - en ljudbok, en tröja & tre par kalsonger till Ebbe och en mössa till mig.

Ebbe sa minst fem gånger när vi satt och fikade att han hade en mysig dag med mig och Nina ;-) och det hade han rätt i!

Just nu värker huvudet.. blä blä... hoppas verkligen det är borta tills imorgon då jag ska jobba några timmar. Vi har familjemässa imorgon, ska bli lite spännande då jag inte varit med på någon familjemässa tidigare.

I övrigt inväntar vi vattkoppor.. inom två veckor borde de vara här, och det är väl lika bra att han får dem nu innan jul. Bli ju mysigt att få hänga hemma hela familjen under någon vecka.. känns som om jag kommer att få springa från min ena älskling till den andra och passa upp ;-)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det vore nästan skönt om de fick vattkoppor, så har man det avklarat liksom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback