92 cm

Ebbe har idag varit på sitt sista besök på barnkliniken där han gått under utredning för att han varit/är liten, men nu har han under ett år följt sin kurva vilket är bra. Inga fler besök för denna anledning om inget händer, men han äter och är glad så det borde inte vara mera oro över detta. Han var nu ca 92 cm lång och vägde ca 12,5 kg, en liten stor kille ;-)

Ät frysen nu på kvällen och vill helst ligga under filten i soffan MEN jag SKA städa hallen och om jag orkar blir det köket också..

Hittade mitt armband idag :-) Eller någon på jobbet hade hittade det och hängt upp det på anslagstavlan. Blev otroligt glad när jag såg det!! Nu ska jag laga det och sedan inte tappa det igen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad hade hänt med armbandet? Om något behöver bytas ut så kan jag göra det.



Jo, jag har sparat A:et. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback