Gravid

NEJ inte jag!! ;-) Men väldigt många runt omkring mig är det och igår frågade först en förälder när det var dax för nästa och sedan tror min kära syster att jag är gravid HMMMM hallå jag är faktiskt inte så rund om magen ;-) Nä bebisplaner får gott vänta minst ett år till!

Annars har veckan varit ganska bra, lite tankar inför operationen men efter att T pratat med läkaren på telefon känns det inte lika nervöst. Tomas fixar det och det gör även jag!

Strax komme rmina två älsklingar hem och vi ska dra på birsta och idag SKA jag shoppa ett par jeans.. hoppa spå ett par svarta från Tiger om de har dem jag är sugen på.. har ett par därifrån i en ljustvätt och skulle gärna ha ett par svarta i samma modell.


Kommentarer
Postat av: AnnaMaria

man vet ju aldrig. du hade ju inte såå stor mage är ebbe var därinne :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback