Nivå 1, klart!

Läkaren som opererade T igår var trevlig och hade tydligen även tagit bort Ts blindtarm 2001, och det gick ju bra :-) Han beskrev sig som nintendodoktorn som ser till att vi tar oss förbi nivå 1 fram till nivå 2 som alltså är strålningen.


Vi fick vänta ganska länge på att det skulle bli Ts tur så när klockan började närma sig 1 gav jag upp för då skrek magen efter mat. I väntan på att han skulle vakna åkte jag till Bydalens golv och sedan en sväng till birsta. Hemma igen ringde jag avdelningen som sa att han antagligen inte får komma till avdelningen under kvällen pga att hans operation blev försenad. MEN när klockan var 18 ingde T och sa att hann ville vi skulle komma upp.

Jag och Ebbe slängde oss i bilen, när vi kom upp var T MYCKET trött och somande mellan varje mening han sa ;-) Ebbe tyckte detta var mycket tråkigt och sa -mamma nu säger vi gonatt till pappa, åka hem och leka stället.

T såg iallafall ut att må så bra det går efter en operation :-)

Nu ska jag slänga iväg Ebbe till dagis och sedan åka upp till Tomas som antagligen är lite piggare idag.


Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Inte lätt att förstå varför pappa är så trött ;-)



Vad skönt att nivå 1 är klar!



Kramar! Och hälsa till Tomas.

Postat av: Marianna

Å så skönt att operationen gått som planerat.

Han är säkert mycket piggare idag.



Tänker ofta på er och är inne på bloggen flera gånger varje dag och det riktigt osar kärlek & familjelycka i bloggen.



Stor KRAM!

2009-10-20 @ 10:41:11
Postat av: Sanna

Hej! Skönt att operationen verkar ha gått bra. Hälsa Tomas. Hoppas han piggar på sig snart. KRAM

2009-10-20 @ 18:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback