Vaccin

Ska ni vaccinera er mot svininfluensan? Jag vet inte hur jag ska göra... svårt tycker jag.. Känns som jag inte vet tillräckligt och sedan måste det ju finnas en risk att man blir resistent om man sk ata vaccin i år och vad vet man kanske blir snart igen.. hmm nä jag vet inte..

Har inte tänkt vaccinera Ebbe då han ligger precis på gränsen till att vara 3 år som vaccinet är godkännt från..

Tomas antar jag måste ta vaccinet för att inte bli sjuk mitt i alla behandlingar och operationer.

Hur gör ni? Vad vet ni om vaccinet?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker också att det är jättesvårt. Och att man vet så lite. Mailade precis en annan kompis om det. Men jag tror att jag ska ta det. Just nu känns det så. Men det är olika. Jag funderar på biverkningarna också. Vad vet de egentligen på lång sikt. Jättesvårt! Axel ska inte få något iaf. Inte än. Möjligtvis senare, när han fyllt 3, beroende på om det kommit mer info då.

Postat av: AnnaMia

Vi ska nog inte ta det.. :)

2009-10-13 @ 10:31:53
URL: http://annamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback