S*it natt

Somnade gott och sov i ca en timme... sen gick det inte att sova mer fick världens ångest eller panik eller något.. ingen kontroll över något kändes det som. Efter att ha druckit vatten, varit på toa, tagit en dusch och tittat på tv somnade jag för att sedan vakna flera gånger om innan morgonen.. :-( TRÖTT
Har sovit en timme nu på morgonen, hade tänkt gå in och jobba i skolan idag men kroppen sa helt ifrån och jag ska lyssna på min kropp. Misstänker att nervositeten inför fredag börjar smyga sig på... fy vill ha fredag nu samtidigt som jag aldrig vill att det ska bli fredag....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch! Jag känner så med er. Och hoppas att det blir goda besked. Många kramar!

Postat av: Sanna

Hej, jag har tänkt på er i helgen. Jag ringer lite senare. KRAM

2009-09-29 @ 14:27:28
Postat av: Matilda

Vet inte vad som hänt. Men hoppas allting ordnar sig. Många kramar till er.

2009-09-29 @ 23:22:59
URL: http://annamatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback