Sol på Norra

Fixat ny frisyr! sååå skönt att få lite mindre hår på huvudet har varit väldigt varmt av allt mitt hår, inga stora förändringar men jag har plan att spara ut mitt hår lite nu så det är ju svårt att göra någon stor förändring.
Vi har även shoppat nya skor till Ebbe så nu är vi redo för kylan, blev ett par från Vincent.
På em träffade jag och Ebbe, Johanna och Axel på Norra berget, Johanna hade med och bjöd oss på fika *lyx* Jag fick även ett underbart fint armband, har fotat och ska lägga in så ni får se. Titta in här så får ni se andra smycken hon har gjort:
http://dolk.blogg.se/silversmycken/
Grabbarna lekt bra tillsammans och ingen av dem ville åka hem ;-)
NU blir det bio

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback